Moa Katarina Nilsson

Spenderade dagen i Karlsborg
Idag ringde väckarklockan 06.30 och en mycket trött Moa gick upp och yttrade så få ord som möjligt innan hon tog sin kudde och satte sig i bilen och gjorde sitt bästa för att sova hela vägen till Karlsborg. Misslyckades dock totalt. Missförstå mig inte: att gå upp 06.30 är vanligtvis inga problem för mig men sov så fruktansvärt dåligt inatt så var inte så pigg och glad imorse. Men vad ska man göra? Pallrade mig upp ändå och åkte iväg till militärbasen i Karlsborg för att gå på anhörigträff. Fick se en uppställning vilket jag tycker att riktigt spännande att få se varje gång och minglade runt med lite olika folk. Är riktigt sugen på att genomföra GMU, men när tusan ska jag ha tid med det? 
Spanade lite på både militärfordon och ett par snygga rumpor, haha.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress