Moa Katarina Nilsson

Lugn dag med något tråkigt och något roligt
Vaknade upp imorse till denna mystiska dimma utanför fönstret. Och temperaturen stod under nollan vilket innebar frost på marken så jag blev riktigt glad för jag vill att det ska bli kallt. Jag gillar när snön börjar komma och marken blir hårt istället för att vara mjuk och halvlerig. Älskar kyla, men avskyr att frysa, haha!
Idag har jag tagit det ganska lugnt. Har städat lite, läst en bok och bakat lussekatter! Vi har även satt upp julelys eftersom det snart är första advent!

Något tråkigt som hände idag:
Min bank ringde och frågade om det var jag som försökte överföra en större summa pengar till någon i Marocko. Svar nej. Så nu är bankkortet spärrat och jag ska försöka klura ut hur jag ska klara mig tills jag får ett nytt. Tur bara att det hände den här veckan så jag får den nya nästa vecka. Hade det hänt nästa vecka så hade jag varit illa ute eftersom jag flyttar till Verbier veckan därpå...
Något roligt som hände idag:
Hviking bestämde sig för att han ville ligga i soffan PÅ mina ben när jag låg på mage i soffan. Sedan suckade han djupt och var missnöjd tills jag flyttade på mig. Manipulativa lilla tax! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress