Moa Katarina Nilsson

Kickoffdagar
Nu är jag hemma igen efter kickoffdagarna med jobbet i Göteborg! Hade riktigt roligt och var supertrött när jag kom hem i söndags kväll. Hade inte heller hunnit bli pigg när jag i måndags skulle upp tidigt för besök till tandläkaren men idag känner jag mig äntligen lite piggare!
Såhär fina var vi när det var festmiddag på lördagskvällen!
Shotade Mintu med finsk kollega!
Vi hade även en liten tävling där vi lade ut knasiga bilder på instagram - här rider vi på en skidstav, haha!
Dessutom hade vi afterski på Incontro på torsdagen. Några kollegor modellade och delade bland annat ut shots till oss i publiken - jag står i bakgrunden i rosa mössa och var en av de lyckliga som fick tag i en shot.
På afterskin var första gången vi hade på oss delar av nya uniformen, så man kunde lätt urskilja "oss gula". På incontro fick man också varsin mössa och jag blev såklart toppenglad när de säger att de tror att jag passar superbra i rosa och delar ut en knallrosa mössa till mig. Tackar!

På söndagen när man var sådär lagom fräsch mötte jag en kompis och vi gick på Jul på Liseberg. Supermysigt! Drack glögg och lyssnade på julmusik.

När jag kom hem var det som sagt ingen vila utan direkt upp och åkte dessutom till Örebro för att luncha med morfar som fyller år idag. Vi åt lunchbuffé på Södra Vattentornet - riktigt gott!

Igår hade dessutom jag och syster en kväll där vi lagade mat (morotsbiffar med hemmagjorda pommes med vitlök i ugn), drack vin och Hugo-drinkar och skvallrade en massa - mys! Till efterrätt blev det chokladmousse och popcorn medan vi såg på Scott Pilgrim Vs The World.
Idag tog jag lååång sovmorgon och har nu precis tagit en powerwalk-promenad. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress