Moa Katarina Nilsson

Bättre tider
Jag blir gång på gång förvånad över hur snabbt saker och ting kan vända. Från att kännas jättejobbigt igår känns allting mycket mycket bättre idag! Började redan igår när jag fick "dricks" av min föräldrars vänner bara för att jag var snäll och skjutsade dem också - weej pengar! Åkte idag iväg med föräldrarna till Sundbyholm i Eskilstuna och gick en promenad där. Är så himla fint vid vattnet tycker jag! Fick även inspirationen att planera in en picknickknytis där på lovet med ett par vänner! 


Inte då mycket båtar där än dock men såg två tappra paddlare i kajak. 
Veckan som kommer känns också bra. Den är lugn utan några examinationer och nästa helg är det två fester som jag eventuellt ska gå på, kanske ska träffa en viss person och så är det den första studentskivan för i år för mig på måndagen efter! På onsdag måste jag till tandregleraren (superdåligt att de bara har tiden på skoltid btw :/ ) och då kommer jag få veta ungefär när de kan ta av den! Imorgon, måndag, så ska jag även repa min korr inför vår produktion och på våran moderna dans-lektion ska vi repa ett av mina favoritnummer: "tärningen"! :) Det blir nog en bra vecka! Som en bonus blir det nog våfflor och familjemys ikväll också. Ska försöka övertala familjen att se Sune i Grekland för den var toppenrolig! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress