Moa Katarina Nilsson

Vill hitta på något...
Hade en riktigt trevlig kväll igår hos bekanta! God mat, trevligt sällskap och en gosig liten chihuahua som heter Britney :) Hon somnade i mitt knä så jag var tvungen att ta kort! Det serverades lite annorlunda men väldigt goda "appetizers" så fick lite nya receptideér  också! Det regnade i princip hela tiden vilket var synd eftersom tanken var att vi skulle ha poolparty men det blev mysigt ändå.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ätit lunch. Sitter i sängen och försöker hitta på något att göra. Är socialsjuk och skulle helst vilja åka iväg och ha picknick eller filmmys eller något roligt med vänner men alla jobbar eller är upptagna. Och så jobbat jag imorgon - långdag- så jag orkar inte vara uppe alltför sent heller... Hmm, vad ska man hitt' på? Baka, läsa, springa, handla, hoppa, leka, andas? 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress