Moa Katarina Nilsson

Göteborg 16-17 juni 2014
I Göteborg har jag:
- Ätit mysbrunch
- Hittat ett spontanställe att äta glass på
- Varit på Liseberg
- Åkt buss till kusinerna i Kungälv
- Firat farbrors födelsedag! 
- Fått fruktansvärd kramp mitt i natten i vaden
- Besökt STS Alpresors huvudkontor där jag fick lite material och uniform. Väldigt trevlig personal - ser riktigt mycket fram emot att börja jobba för dem!
- Varit på Liseberg en gång till bara för att åka HELIX! En av de härligaste karuseller jag någonsin åkt! Är så höjdrädd att jag bara älskar att hänga upp och ner för adrenalinkicken man får av att vara livrädd är oslagbar, haha! #knäpptjej
- Druckit te, ätit plommon och druckit äppeljuice i SJ Lounge på Göteborgs centralstation
Chokladtryffelglass med en shot espresso på spontanstället Guidelli - rekommenderas! De serverar även citronglass i en urgröpt frusen citron :)
Vädret var fint och mobilen låstes in i ett förvaringsskåp på Liserberg så denna bild är den enda jag tog där... Fint med fontän och WWFs uppvisning för att rädda tigrarna :)
Spännande!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress