Moa Katarina Nilsson

Freeeedag
Vet inte varför men fredagar är så toppen! Trots att det inte alls innebär ledig helg för mig för jag jobbar lördag och söndag men men :) Jobbar bara till ett båda dagarna och imorgon efter jobbet ska vi lyxa till det med pannkaksbuffé på pannkakshuset inne på parken zoo (hejsan personalrabatt!) - Tjoohoo! 
Idag när jag kämpat mig hem genom ösregnet på cykel i 45 min - hej regn jg gillar dig - så bjöds det på bubbel hemma och tilltugg hemma. I skrivande stund väntar jag på att maten ska bli klar så blir det hyfsad tidig kväll eftersom jobbet väntar imorgon! Är så galet lättpåverkad (nej, jag klagar inte) så är lite lullig på något glas bubbel. Lagom sömnig så sängen börjar redan locka. Lyssnade förresten på Peter Settmans sommarpratarprogram ifrån några år sedan när jag cyklade hem - gillar honom för han är så rolig. Bra tips till den som behöver lite underhållning!
Jobbade med Ebba idag och hon ser ju faktiskt ut som ett lejon även utan dräkten.

Fick se när "Timonarna" (surikaterna) matades igår och fick till och med hjälpa till. Att ha larver i handen är inte riktigt min grej måste jag säga så jag slängde in dem illa kvickt! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress