Moa Katarina Nilsson

Sol och ledighet
Soligt idag på min lediga dag! Eller ja, halvlediga eftersom jag erbjöd mig att jobba extra ikväll som dinovakt. Ska bli spännande och se hur det är. 
Har i alla fall tilbringat dagen vid och i poolen, fått soleksem på armen, blivit jagad av en myra, gjort lemonad och Hviking snodde min solplats så fort jag lagt ut handduken.
Blev lite plugg också!
Så småningom flyttade Hviking på sig eftersom resten av familjen började packa in saker i bilen. De ska ju till Strömstad idag - utan mig... Buhuu. Hviking blir alltid rädd att vi ska glömma honom så han lägger sig vid dörren och stannar där tills han får följa med.
Och de "officiella" studentbilderna, som togs av en fotograf i skolan, kom idag. Är faktiskt ganska nöjd :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress