Moa Katarina Nilsson

Snabb sammanfattning av de senaste dagarna
Jahaja, nu glömde jag visst uppdatera bloggen på några dagar - har varit ute och njutit av fint väder istället!
 
Här är en bild från i onsdags när jag var dinovakt på jobbet på kattnatta. Min kompis Ebba som också jobbade då fick visa upp den fina tröjan som jag hade på mig. Hon har dock på sig den bak och fram ;)
Och en sådan här härlig frukost har jag ätit varje dag nu! Ananas, honungsmelon och granatäpplekärnor - MUMS!
I fredags hade jag vänner på besök också så vi badade i poolen och gjorde hemlagad pizza. Degen blev dock lite knasig men såhär fina blev mina två pizzor! Det är hemmagjord tomatsås, skinka, oregano, goudaost och mozarella på!
Och såhär somrig har jag varit när jag åkt till jobbet bland annat- Har jobbat hela helgen, fick jobba långdag igår för min kompis blev sjuk och idag var det kortdag som var riktigt rolig för vi hade sådan knasig energi och vädret var inte för varmt så vi busade omkring hela tiden :) Snart ska jag iväg på personalmöte och sedan hem, äta och sova för att ha energi inför tre långa dagar med djurmatningar - och ni ska bara veta vilken koll jag har på (nästan) alla djuren nu - kan namn och en massa fakta, så undrar ni något fråga bara ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress