Moa Katarina Nilsson

Mår ju inte sådär jättetoppen idag
Jag mår inte på topp idag. Är glad med helt slut och min kropp gör ont och jag är förkyld och har nog en infektion i kroppen. Vet inte om man jag är jättekänslig mot getingsticket jag fick häromdagen men dåligt mår jag i alla fall. Och bettet har svullnat upp och är rött ... Tänker vara snäll och inte lägga ut bild på det, haha.
Har jobbat ändå idag men när jag kom hem lade jag mig direkt i sängen och drack ett glad treo och vilade. Kollade även på Gilmore Girls, som enligt mig är en av de bästa tv-serierna någonsin! Har tänkt se om alla säsongerna nu så det kommer ta ett tag, men perfekt sysselsättning när man är sjuk :) Saknas bara en kopp te, nudelsoppa och kramar... Och en kopp te går i alla fall att lösa!
Jag kan lätt identifiera mig med "The Gilmore Girls" i flera situationer... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress