Moa Katarina Nilsson

No pants, no worries - lördag!
No pants, no worries-lördag!
Kändes som om jag idag inte har något alls att göra, inget plugg, inget att oroa mig över eller tänka på. Hade dock fel kom jag precis på eftersom jag visst har plugg till nästa vecka och måste skriva klart ett cv för att söka sommarjobb... Tur att det är en dag imorgon också!
Har alltså mått ganska prima idag! Inte oroat mig så mycket utan bara gått omkring och chillat. Har även en bra hår-dag (självklart eftersom jag inte ska någonstans ...) Fick bekräftelse på reseledarkursen så i maj smäller det!! Har frågat mina lärare och de samtycker till att jag ska få åka iväg så problemen bara försvinner. Läste även ett inlägg på en blogg där bloggerskan nu jobbade i alperna och hade gått samma kurs och hon tyckte den var det roligaste hon gjort så det ska bli riktigt spännande!
Blev ju sådär lagom glad när jag kom på att jag måste plugga imorgon och skriva klart cv. Har också två snuvblåsor i munnen och ont i huvudet på grund av att jag spände tandställningen i förrgår. Men men, drack treo blandat med saft och så är det bara att bita ihop. Tar itu med problemen imorgon för snart ska vi ha middagsgäster! :)
Har kollat på videor på youtube idag, speciellt pewdiepie's videor för de är ju så roliga. Lillebror blir så lycklig när jag kollar på hans videor eftersom jag sällan har koll på något såhär "mainstream". Tydligen är han populärast på youtube - där ser man! Roligast är det när han spelar och svär på svenska, haha. Ganska snygg är han också ;) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress