Moa Katarina Nilsson

Lugnet före stormen?
Lugn dag idag. Inte så mycket jobb för det mesta blev klart igår! 
Börjar riktigt längta efter att få ha på mig uniformen igen och det ska bli spännande att se hur det blir när gästerna kommer hit. Nästa vecka kommer nog vara rätt rolig: gästerna kommer så får börja jobba med dem, ett gäng kollegor kommer hit och vi ska fira jul tillsammans och eventuellt om vädret är bra ska jag upp i luften och flyga! Vi samarbetar med två väldigt trevliga och duktiga bröder som har hand om paragliding här i Verbier och de har lovat att ta med mig på en flygtur - så spännande! Paragliding har stått på mig bucket list rätt länge nu :) 
Här nedan på bild är jag och hotell-gänget - vet inte riktigt vad för pose jag har, haha?
Såhär kan det se ut när man åker skidor - så vackert. Tyvärr kan inte bilder göra det rättvisa - så åk ner hit och hälsa på vettja! 

Igår snöade det massor och jag halkade runt i converse innan jag insåg att jag behövde byta skor... Jättemysigt med snö men idag verkar allt regna bort här nere i byn. Förhoppningsvis snöar det på +2000m i alla fall.

Och igår var det ju PH-final så jag och kollegorna myste ner i soffan och såg finalen tillsammans (och åt frukt och nutella).
Ikväll blir det middag och mys hos mig - ska försöka slänga ihop något gott av lite rester och sedan som plåster på såren (ifall resterna smakar halvbra.. ehe) så blir det även friterad camembert med hallonsylt - mums! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress