Moa Katarina Nilsson

En sväng till Sthlm
Åkte upp till Stockholm i tisdags för att träffa bästa vännerna och för att gå på en fest. Festen var riktigt rolig och ännu ett helknasigt och roligt minne som jag kommer bära med mig när jag saknar dem för mycket nu när jag åker bort- Träffade även lite andra vänner för att få träffa dem innan jag åker.
Bilden nedan är mysigaste frukosten/brunchen som jag och Gabriella gick ut och köpte innan vi satt i myskläder, såg på film och försökte hålla huvudena stilla så de inte snurrade så mycket, haha.
Fick även finaste presenten från Gabriella. En mugg med Mumin-motiv. Blev så glad - brukar liknas vid Lilla My ibland. Hade till och med en finsk gäst i somras som kallade mig Pikku Myy (Lilla My).

Shoppade lite i Stockholm också och hittade denna potentiella nyårsklänning. Den glittrar och är riktigt skön!
Min vän Alexandra hade varit i London nyss så jag bad henne köpa lite underkläder till mig från Victoria's Secret så hon valde ut denna dösnygga Sexy Angel- bh till mig. Passande nog var ju Victoria's Secret-showen precis nyss! Har nyligen kommit på att jag gillar rött så det passade ju perfekt!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress