Moa Katarina Nilsson

Solen är en retsticka!
Solen retas med mig! Har varit framme hela dagen och nu när jag snart ska iväg på picknick så bestämmer den sig för att gå i moln, titta fram, försvinna och kika fram. Den retas! Snälla, snälla solen var framme så vi kan ha en mysig picknick ! 
Har bakat kakor som jag ska ha med på picknicken. Gjorde en sådan där elak grej som alla russinhatare kommer avsky mig för: tog ett chocolate chip cookie-recept och bytte ut chokladen mot russin, mwoahahahaha! Men jag gillar russin så deal with it! 

En annan grej som jag bara kom på med tanke på att jag igår nämnde hur jobbigt det är att nyss när man nyss applicerat mascara; jag kom på varför jag nyser! Det är för att jag alltid tar på parfym direkt efter mascaran och då nyser jag.
Och det här kanske låter konstigt men jag blev faktiskt ganska fin när jag fixade mig idag. Typiskt eftersom jag "bara" ska träffa en kompis... Blir aldrig bra om jag vill bli fin, men om jag inte gör något speciellt eller bara är hemma då blir plötsligt allting toppenbra. Varför är det så? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress