Moa Katarina Nilsson

Socialsjuk
Hade på mig min fina klänning som är öppen i ryggen idag + strumpbyxor, cardigan och dr martens - kände lite vårigt och fint.
Efter lunch idag blev jag galet socialsjuk så istället för att sitta hemma och rulla tummarna begav jag mig ut för att spontanbesöka några vänner som bor på andra sidan stan.
Bakade först en hallonpaj med farmors vildhallon som jag tog med mig dit.

Tog även en sväng förbi min kompis Ebba som fick en lite försenad 18årspresent på hemvägen. När man är vän med mig så får man akta sig för jag kan dyka upp hemma hos en när som helst, tihi!
 
Och åh vad bra det känns att veta att jag inte inte behöva ställa väckarklockan till imorgon! Det som väntar i veckan är förhoppningsvis: bullbak, fika med vänner, sol, sömn, skidåkning, påskfirande, träning, frihet, tedrickande med mera! Har ni några tips på något roligt att hitta på kanske?


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress