Moa Katarina Nilsson

Vad har jag packat?
Det känns som fredag idag tycker jag. Blev helt förvirrad när jag vaknade imorse och trodde jag hade glömt ta mitt p-piller igår kväll eftersom torsdagens piller fanns kvar så skyndade mig att ta det. Sedan insåg jag ju att det är torsdag idag... Men då var det ju försent. Svårt att hålla koll på dagarna när det är lov!

Vad har jag packat med till Idre då?
- Resgodis (var tvungen att köpa sådant där gott och färskt godis som fanns på Tuna Park billigt. Tipsar en än gång för det är supergott, billigt och personalen är jättetrevlig! Fick en komplimang om min Lilla My-korthållare/plånbok av kassörskan idag :) )
- Varma kläder (vantar, mössa, polotröja, leggings, danstrikåer, raggsockor osv)
- Te + tesil (eh, ja jag måste ju ha mitt te... Tog med det gröna teet Kustfägring som jag köpt på Kahls. Toppengott!)
- Pocketböcker (Håller på och läser en jättebra bok. Tänkte skriva lite boktips snart så håll utkik!)
- Hörlurar och iPod (såklart eftersom att lyssna på musik är det enda jag kan sysselsätta mig med när jag är åksjuk)
- Necessär
- Kudde (min älskade kudde <3)
- Och skidor, pjäxor, stavar, termobyxor, skidjacka såklart!

Nu har vi packat in allt i bilen och ska bara äta lunch så åker vi iväg till Örebro sedan. Vi kommer först åka till morfar och hans sambo för en fika, innan vi sedan åker vidare till våra bekanta.
Hviking blir så orolig när han inser att vi ska åka bort för då vill han lägga sig i bilen direkt för att försäkra sig om att vi inte ska lämna honom hemma.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress