Moa Katarina Nilsson

Packar inför Idre
Håller på att packa en väska inför vår resa till Idre! Åker först till Örebro imorgon för att fira påsk med några bekanta där och sedan på fredag åker vi vidare till Idre, via Dalarna och farmor & farfar, för att åka lite skidor! 
Känns nästan lite konstigt att ta fram mössor och vantar eftersom snön varit borta ganska länge men raggsockor och myskläder har ju knappast packats undan så de är det bara att ta fram. 
Jag ska göra mitt bästa för att inte bryta benen! Eller nej, jag ska helt enkelt inte bryta några ben! Blir nog inga svarta backar för mig, dumt att riskera kroppen med produktionen runt hörnet.
Måste försöka hitta på något att göra i bilen på väg upp. Blir ju så åksjuk att det enda jag klarar någorlunda är att lyssna på musik så det får nog bli det... Tråkigt! Skulle mycket hellre kanske läsa en bok men då mår jag superdåligt bara på några minuter. Kan kanske stalka alla mina vänner på sms, få se om jag hittar någon som möjligtvis vill prata lite med mig? *hundvalpsögon* 

Glömde bort att visa den fina presenten jag fick av den familjen som jag så spontant besökte med hallonpaj för någon dag sedan! Det är body butter, foot lotion, fotsalt och fina varma och luddiga strumpor!
Blir så glad när någon anstränger sig för att skicka påskkort! Och får lite dåligt samvete eftersom jag skulle vilja vara en sådan person som skickar påskkort men jag hade helt glömt bort det :/
Vad har ni för påskplaner? :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress