Moa Katarina Nilsson

Mysfika med mysig vän
Hittade pappas gamla kavaj i garderoben - kolla axlarna! Kanske borde börja ha den lite i sommar för det är ganska fint med en oversize kavaj som dessutom har väldigt fint skärning i ryggen och är skön :)
Tog bilen in till stan och mötte upp mina mysiga vän Angelina! Vi gick till café Tingsgården och drack te på uteserveringen! Det diskuterades mycket om allt från hur förvrängda lår alla skyltdockor har till hur vårt framtida café ska se ut!

Vi tog båda Tingsgårdens Blandning grönt te som smakade kanel och vanilj: toppengott! Ett tips för er som fikar där. Tog dock inget att mumsa på men planerar att återvända dit ett flertal gånger i framtiden.
 
Sedan gick vi en sväng på stan. Borde vara förbjudet för mig att gå in på Kahls när jag inte är på jakt efter te... Kom ut med två nya teer, varav den ena jag faktiskt tänkt köpa ett tag så det är nästan okej. Min lilla tesamling börjar växa så tänkte göra ett inlägg om den ifall någon letar efter tips på te! Låter det bra? :)
 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress