Moa Katarina Nilsson

Kall onsdagsmorgon
Idag är dagen före premiär! Så roligt att få spendera dagen med att repa och ljussätta :) Igår var det dock väldigt kallt i multihallen, där scenen ligger, så jag låg på golvet och frös... Men idag är jag förberedd och har raggsockor med mig! Nu när det börjar bli varmare ute så har jag dock ingen jacka på mig när jag går hemifrån utan bara vår produktionströja som är varm och skön. Blir liite kallt direkt på morgonen, speciellt på tåget när jag ska sova, men idag kom jag på att jag fryser mindre om jag har luvan på mig eftersom då håller jag huvudet varmt! Får börja ha mössa med mig helt enkelt ;)
Igår när jag kom hem gick jag direkt och lade mig i sängen och det var bara Så. Skönt.
Har inhandlat anteckningsblock och en resedagbok inför Österrike nu också - inte många dagar kvar! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress