Moa Katarina Nilsson

Joggning är kul...?
Idag är en sådan där dag som jag kommer hem storgråtandes av smärta (och ilska och frustration) efter min joggningstur. Kunde inte ens slutföra hela för jag fick så ont att efter halva vägen tvingades jag ge upp och vända hem igen. Vet inte varför jag har börjat få så ont men de senaste tre gångerna jag har sprungit så har jag fått fruktansvärt ont i muskeln som sitter utanför smalbenet. Får som mest ont i vänster ben och då även i en sena i foten. Pappa trodde det beror på att jag sätter i hälen för mycket när jag springer men det är det enda jag försöker tänka på att inte göra och jag gör inte det så det är sjukt märkligt! Någon som vet vad jag kan göra för fel? 
 
Var tvungen att sätta mig i ett hörn och gråta lite för att jag var så frustrerad oh arg på mig själv eftersom det känns som om det är något fel på mina ben när de envisas med att få ont. Pappa har dock lovat att massera mina onda muskler snart så då kommer det kännas mycket bättre. Och lite te på det så är allt toppen igen ;)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress