Moa Katarina Nilsson

Idag vaknade jag definitivt på fel sida
Lillebror har LAN med ett par vänner hos oss från igår eftermiddag som fortfarande pågår. Detta innebär att de är vakna hela natten och spelar spel och skrattar och LÅTER MASSOR (!) vilket innebär att Moa inte får sova så mycket. Om ni läste mitt förra inlägg så såg ni ju också att de förstörde min sovmorgon... Och vårt internet funkar inte idag och täckningen på min mobil är sämst eftersom vi bor på landet. Håller på att få krupp på att det låter som tredje världskriget i huset. Försökte nyss sova lite till eftersom jag märkte vilket dåligt humör jag var på och lyckades sisådär. Vaknade av att lillebror med vänner verkar härma ett rockband. 
Nu ska jag baka bullar, dricka te och försöka att inte slå sönder något/någon. Hoppas alla har en trevlig dag! 
 
Just ja, misslyckades även totalt med mina pannkaksägg imorse så fick göra om dem så de blev någorlunda okej. Men kollade i alla fall på Scooby Doo till frukosten så det var ju lite skoj. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress