Moa Katarina Nilsson

Heeemska nyheter till frukost
Så störigt att nysa när man precis applicerat mascara... Ville bara säga det.
Idag vaknade jag 04.12 och blev så lycklig över att få somna om på obestämd tid! Vaknade igen vid halv sju och kände samma sak: bara att vända på sig och mysa ner sig i täcket igen. När jag senare vaknade kvart i nio hade jag sjuk panik för min hjärna sa att klockan var ca ett-två och att jag var tvungen att gå upp nu. Så var ju dock inte fallet så slappnade av igen så fort jag hade kollat på klockan :)

När jag går in i köket tittar mina föräldrar upp, ansiktsuttrycken blir medlidsamma och de reser sig och ställer sig tillsammans. "Moa, inatt har det hänt något.." Ja ni kan ju förstå att jag blir lite orolig! Tusentals hemskheter rusar förbi i huvudet. "Jo, det är såhär", säger mamma och håller upp min tekopp. Jag tittar lite förvirrat på den tills hon plötsligt lyfter upp halva tekoppen. "Det verkar som om den har gått sönder i diskmaskinen i natt..." 

Ajaj, absolut hemska nyheter men jag tror att jag kommer överleva även om det kommer bli svårt... ;)
Fortsätter även idag med att äta toppengod frukost! Ananas, te, pannkaksägg, surdegsbröd med ost och skinka! Hade nog dock velat lägga ägget på mackan men det kanske jag kan göra imorgon..


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress