Moa Katarina Nilsson

Moa-vänliga halloweenfilmer!
Yep, jag är livrädd för läskiga saker. Livrädd. Som i ligger under bordet i fosterställning och gråter-rädd. Så därför ser jag inte skräckfilmer eller filmer som är ens lite läskiga. Men halloween är en av mina favorithögtider (den och jul) så jag har lite halloweenfilmer som jag ser istället för skräckfilmer :)
Här är listan:
1. Hocus Pocus (1993) - helt klart den bästa Halloweenfilmen!
2. Familjen Addams (1991) 
3. Scooby Doo (2002) - den första otecknade filmen om när de kommer till monsterön.
4. Ghostbusters (1984) - en klassiker!
5. Hotel Transylvania (2012) - en nyfavorit
6. Coraline (2009) - animerad men otäck
7. Bewitched (2005) - rolig komedi om en häxa som blir kär i en överspelande Will Ferell - charmig trots att jag inte gillar Ferell :p
8. Dracula: Dead and loving it (1995) - en roligare variant av Dracula som är min senaste halloweenfavorit.
9. Casper (1995)
10. Dark shadows (2012)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress