Moa Katarina Nilsson

Kill me softly
Började för ungefär en timma sedan läsa en bok som jag hittade på biblioteket idag. Har väntat på att kunna låna den men har stått i kö hela tiden och så råkade jag hitta den idag! Weej! Varken vill eller kan inte sluta läsa; så antingen kommer jag somna med den eller läsa ut den vi får väl se... Den heter Kill me softly och är skriven av Sarah Cross. Boken kombinerar en härligt tuff tjej som huvudrollskaraktär och väver in handlingar från kända och mindre kända sagor - vilken drömbok :) 
Har snart läst halva boken så det återstår att se vad jag tycker om den senare, men skulle jag betygsätta den nu så skulle jag ge den 5 av 5 stjärnor.
Fint omslag på boken också! Pluspoäng för sånt tycker jag :) 
 
Update:
Toppenbra bok som får 5 stjärnor av mig! Somnade dock inte fick läsa ut den imorse... ;) Lite lamt slut men roliga karaktärer och handlingen var snyggt sammanvävt med sagorna så den får bra betyg ändå.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress